You are currently viewing מדריך: איך להשיג את נעלי ג’ורדן לנשים הנכונות עבורך?

מדריך: איך להשיג את נעלי ג’ורדן לנשים הנכונות עבורך?

אם אתה בוחר הנעלה שמתאימה לך היטב, מתאימה לרמת הפעילות שלך, מטפלת בכל בעיות כף הרגל שיש לך, ומציעה הגנה על הרגליים, הרגליים והמפרקים שלך, המשתמשים יהיו יותר נוחים בעת פעילות גופנית.

ההנעלה האידיאלית:

  1. ריפוד לכף הרגל: מסופק בעיקר על ידי החלק התחתון של הנעל. באופן בלתי צפוי, נעליים לא מפחיתות משמעותית את הכוח שעובר בגוף. עם זאת, הם מאריכים את הזמן שלוקח לכוח זה לפעול, ומעניקים לגוף יותר סיכוי להסתגל.
  2.   תמכו בכף הרגל הנעל שלכם אמורה לעזור לכף הרגל שלכם להישאר ביישור כשהיא פוגעת במדרכה.
  3. התאמה טובה – טכניקה כדי להבטיח שהיה לך לפחות 1 עד 1.5 ס”מ רק בסוף משהו כמו הנעל.
  4. מרגיש הכי נוח – הנעל חייבת להתחיל להרגיש נעימה כבר מהשימוש הראשון. זה חייב להיות ארוך ורחב מספיק כדי להכיל את כפות הרגליים שלך. זה צריך להיות צמוד לנעל אבל לא צמוד מדי.

מדריך לבחירת נעליים- נעלי ג’ורדן לנשים בשבילך

  • נסה לרכוש את נעלי הספורט שלך מקמעונאי מיוחד. אתה יכול לקבל ייעוץ מהמומחים לגבי סוג הנעליים שאתה צריך עבור הספורט או הפעילות שלך. בנוסף, הם יכולים להתאים את גודל הנעליים עבורך. אחרי אימון או בסוף היום, צא לקניות נעליים. על ידי כך, תוכל להבטיח שהנעליים שלך נעימות כאשר כף הרגל שלך ברחבה ביותר. ללבוש את אותו סוג של גרביים שבהם תשתמש לתרגיל, בכל פעם שאתה קונה נעלי גורדן נשים. בכל מקרה שבו אתה רוכש נעליים, בקש מאיש המכירות למדוד את כף הרגל שלך למרות שככל שאתה מתבגר, העקבים שלך עשויים להיות רחבים יותר וגדולים יותר. רגל אחת נמדדת בדרך כלל קצת יותר בהשוואה לרגל השנייה
  • כשאתה הולך לנעול את הנעליים, וודא שאתה יכול להזיז את כל אצבעות הרגליים שלך. זכור שבזמן שאתה הולך או ריצה, אתה צריך אזור שבו הרגל שלך תנוע בתוך הנעל.
  • ברגע שאתה לובש את הנעליים, הן אמורות להרגיש בנוח. לעולם אל תסמוך על “פריצתם”.
  • בצע כמה צעדים בזמן שאתה נועל את המגפיים כדי לראות אם הם נוחים.
  • ודא שלנעליים יש אחיזה טובה בעקב. בכל פעם שאתה זז, העקב שלך לא אמור לצאת מהנעליים.

קחו בחשבון גם את הרוחב וגם את האורך. בדוק אם הנעל זמינה במידה גדולה יותר אם הרגליים שלך מרגישות דחוסות באמצע. זוג נעלי ספורט גדול יותר ב-½ לא רחב יותר עשוי לא להיות לעזר.

זה רעיון טוב לעשות נעליים עבור הספורט שלך אם אתה משתתף באחד כזה. עבור ספורט, הוקי, הוקי, כדורגל, כדורסל, ריצה, רכיבה על אופניים וענפי ספורט אחרים, נראה שיוצרו נעליים ספציפיות. כל אחד מהם ייחודי מבחינת צורה, מבנה ועובי כדי להגן בצורה הטובה ביותר על כף הרגל מפני הלחצים של הפעילות הרלוונטית. הצעה מצוינת לקניית נעליים היא להביא איתך זכר לכף הרגל שלך. אל תנסה אפילו לנעול נעל אם היא קטנה או צרה מזו של המעקב.