You are currently viewing המפרט של נעלי אייר ג’ורדן האחרונות

המפרט של נעלי אייר ג’ורדן האחרונות

ישנן כיום למעלה מ-36 מהדורות נעלי ספורט של נייק אייר ג’ורדן בהשראת קריירת הכדורסל האיקונית, מתריסת כוח המשיכה והכריזמטית של מייקל ג’ורדן. מייקל ג’ורדן ונייק חתמו על הסכם ליצירת כמה עיצובים מדהימים של נעלי ספורט כדורסל.

ומאז הופעת הבכורה וההתחלה שלהן בשנת 1984 עם האדום, הלבן והשחור הראשונים, נעלי נייק אייר ג’ורדן עברו מספר שינויים ותמורות עיצוביות. כיום, עם למעלה מ-36 מהדורות בשוק, לכל אייר ג’ורדן יש הילה והשפעה ספורטיבית ייחודית. ה-אייר ג’ורדן 37, שהושק בסוף ספטמבר 2022, הוא התוספת האחרונה לקולקציית נעלי הספורט הפרימיום של נייק.

מפרטים אלה מזהים כל מהדורת נעלי אייר ג’ורדן מהקודמת. נתוני העיצוב הייחודיים והנחקרים היטב הופכים את נעלי נייק אייר ג’ורדן לאיקוניות וייחודיות. תן לנו לפרק את זה.

אייר ג’ורדן 37 – מתוכנן לצאת בסוף ספטמבר 2022.

אייר ג'ורדן 37

אייר ג’ורדן 36 – יצאה באוגוסט 2021, מהדורת אייר ג’ורדן 36 היא הסנסציה העולמית הנוכחית.

אייר ג’ורדן 35 – שוחרר בספטמבר 2020, המהדורה האיקונית אפורה עשן כוללת ריפוד אוויר זום.

אאייר ג’ורדן– שוחרר בספטמבר 2019, קיבל תגובה מיידית על התחזית החדשנית, המתיחה המדויקת על מגרש הכדורסל והריפוד.

אייר ג’ורדן 33 – שוחרר באוקטובר 2018, הוא מהדורת טכנולוגיה בהתאמה מהירה. יש משהו חדש לצפות לו עם מהדורה של נייק אייר ג’ורדן.

  • אבל מה שהופך את נייק אייר ג’ורדן 36 לסמל בעיצוב נעלי ספורט מודרניות:
  • יש משהו אניגמטי, אקספרסיבי ומתקדם במהדורת אייר ג’ורדן 36. הנעל איפסה את השלב האפי של ביצועים ועיצוב נעליים מכוון תוצאות.
  • ל-אייר ג’ורדן 36 יש דחף ואנרגיה ייחודיים הנובעים מהעיצוב והצבעים המעוררים השראה שלו. אביזרי הנעליים מעוצבים תוך התחשבות באיכות ובערך של מותג נעלי הספורט הפרימיום.
  • הנעליים של נייק אייר ג’ורדן 36 הן הקלות ביותר הכוללות מארג לנו מרשים ועמיד, גפה עליונה מחוזקת עם סרטי TPU ושכבות סינתטיות. מתחשק לך ללכת באוויר עם זכרון הלוגו של ‘Jumpman’ ומדבקה המאמתים את המחשבות שלך.
  • נוח עד היסוד ומעוצב עם חומרים איכותיים מרשימים לסבולת וביצועים יציבים במגרש הכדורסל ומחוצה לו.
  • מי יכול להתנגד לפרטי העיצוב הטכניים האלה שמאייתים מצוינות והצלחה באותה נשימה?
  • ל-נייק אייר ג’ורדן  36 יחידת Zoom Air Strobel באורך מלא התפורה ישירות לחלק העליון. עם יחידת נייק אייר זום מתחת לקדמת כף הרגל, יש
נייקי אייר ג'ורדן 36

תחושה ותחושת אנרגיה מתמדת. בחלק מהעיצובים של נעליים יש עילית כתובה על כולם.

אתה יכול להרגיש כל צעד על מגרש הכדורסל, נושם או נוטף ביטחון. לא משנה התוצאה, יש אלמנט של אופי וסגנון. יתרה מכך, בגרסת ה-PF הנוכחית, יש סוליה חיצונית חזקה ועמידה המיועדת למגרשים.

אניגמה היא אנדרסטייטמנט של מהדורת נייק אייר ג’ורדן 36 שכן זו הייתה חלק מקריירת הכדורסל של מייקל ג’ורדן. נעלי הספורט משקפות עיצוב משובח המשלב נוחות, ביצועים, פונקציונליות ועמידות ברמות הגבוהות ביותר של כדורסל מקצועי.

כמו כל המהדורות הקודמות של נעלי אייר ג’ורדן, דבר אחד נשאר ברור, תשוקה ומצוינות יושבים בליבה של כל נעל אייר ג’ורדן בהשראה. אתה יכול ללבוש את ה-אייר ג’ורדן 36 בביטחון.