You are currently viewing איך לוודא שאתה מקבל נעלי נייק ג’ורדן טובות

איך לוודא שאתה מקבל נעלי נייק ג’ורדן טובות

הנעלה טובה עשויה לגרום לך להיראות במיטבך ולעזור לך להימנע מתאונות. כל הגוף שלך, לא רק הרגליים, עלול להיות מושפע מהנעליים שאתה נועל.

נעלי נייק ג’ורדן הוא מומחה, ומציע את ההצעות הבאות לבחירת ההנעלה הנכונה:

נעליים מוצקות רגליים הן הטובות ביותר

כמו יסוד של בניין, נעליים עוזרות לעגן את הגוף. מבנה יהפוך לא יציב ומטלטל אם הוא ייבנה על בסיס רכה ורך. הגוף שלך יחווה את אותו הדבר אם תבחר נעלי ספורט עם בסיס רך. מתיחת נעליים בעדינות רק בבוהן תחשוף את מבנה הנעל. זה אוורירי מדי אם אפשר לקפל אותו לשניים. יש לו גיבוי ענק אם הוא נשבר קצת אבל נשאר נוקשה בדרך כלל.

תמיכת הקשת צריכה להיות שם

כמה נעליים מסוגננות, כולל יש סוליות שטוחות, אשר עלולים בסופו של דבר לפגוע. יהיה לך יותר שיווי משקל ויציבות אם תנעל נעליים שמחזקות את קשת כף הרגל שלך. במקום להשתמש בשתל, עדיף לבחור נעליים שכבר יש להן קשת משולבת. הימנע מקניית תוספת מהמדפים מקמעונאי קופסאות גדולות אם אתה בהחלט חייב. במקום זאת, לכו לחנות מתמחה ת משולבת מתמחה שבה הם יתאימו לרגליים שלכם עבור המדרסים הנכונים, כמו נעלי נייק ג’ורדן.

שרוכים הם הדרך ללכת

באופן כללי, נעלי שרוכים עדיפות על פני נעלי החלקה מכיוון שהן מציעות יותר תמיכה ושומרות על כף הרגל מחוברת היטב לסוליית הנעל. לדוגמה, למרות שהסנדלים כוללים קשת, הם אינם מציעים את אותה רמת הגנה על כף הרגל כמו נעלי כדורגל או ריצה.

כדאי לקנות נעליים נוחות ומתאימות לסוג כף הרגל שלך

אל תרכוש זוג נעליים רק בגלל שהן הצבע האהוב עליך, נמצאות במבצע או הומלצו על ידי חבר. בחר באפשרות שנראית לך הכי נוחה. כדי להחליט את המידות והרוחב שאתה צריך, התחל בכך שאיש מקצוע בתחום הנעלה ימדוד את כף הרגל שלך. בדוק שוב את מידת וצורת הנעליים שלך לפחות פעם בכמה שנים כי הם עשויים להשתנות עם הזמן. לאחר מכן, נסה להשתמש בתוויות ואופנות שונות כדי לאתר את המותג שנראה הכי נוח עבורך. הימנע מלאפשר לנאמנות למותג למנוע ממך לשקול אפשרויות אחרות.

הפוך את נעלי העקב לבחירה מכוונת